Academia Vampirilor


De cand ajunge la Academie Lissei  i se intampla o serie de evenimente neplacute, in care afla ca cineva din Academie ii vrea raul. De asemenea, Lissa afla de noua ei specializare, care nu include apa, pamantul, focul sau aerul. Ci aceeasi specializare pe care se presupune ca ar fi avut-o insusi sfantul Vladimir, despre care Rose se documenteaza mai tarziu. Dupa mai multe peripetii, flirturi, petreceri, reguli incalcate ca in vechile timpuri, Rose incepe sa se ingrijoreze pentru prietena ei cea mai buna, datorita puterilor acesteia, care la scurt timp este rapita. Intr-un joc al popularitatii printre familiile regale si dhampiri, lectura continua sa fie antrenanta si usoara. Am citit-o cu placere. Mereu am vrut sa citesc Academia Vampirilor si nu imi pare rau ca am ales sa o citesc. Da, oameni buni, chiar e atat de grozava pe cat se spune. Ma voi apuca curand si de volumele urmatoare. Rose m-a impresionat prin caracterul sau puternic si mi-a mai placut si de Dimitri, dar si de Manson. Sa zicem ca si de Lissa un pic, dar foarte putin. O prefer pe Rose. De asemenea, pe parcurul lecturii am avut parte si de momente ironice, distractive si amuzante, dar si de momente tensionate. Mi-a placut, de nota 4,5 din 5!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu